Adatkezelés

Adatkezelési tájékoztató. Tisztelt Érdeklődők!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a munkánk során kizárólagosan, csak a számlázáshoz, és a postázáshoz szükséges a nevük, és a címük, melyet más személyeknek nem adunk ki!

Az információ kéréshez, programokon való részvételhez nincs szükség sem a születési adatokra, sem más személyes adatra.

Nincs HÍRLEVEKÜNK, ezért senkinek sem küldünk kéretlenül emaileket!!!

Csupán az alábbi email címre érkezett megkeresésekre válaszolunk:

f.piramisenergia@gmail.com

Tisztelettel Helqwyck, Ewyta.


2017. november 24., péntek

Mi a célja az információknak... Szerelmi-kötések-az-azonnali-ikerláng-szerelemért...


Mi a célja az információknak?
Üdvözlet!

Saját tapasztalatból tudom, hogy nagyon nehéz nem bele ragadni a jósoktól, médiumoktól kapott információkba! Több évnyi tapasztalat van mögöttem e téren.
Jómagam a legtöbb esetben az Igaz Párommal kapcsolatban kértem információkat hol jósoktól, hol médiumoktól. Egyértelmű megerősítést egyszer sem kaptam az évek alatt senkitől arra a kérdésemre ki is az én Igaz Párom.
A legelső segítségkérésem 2013 tavaszán volt. A médiumon keresztül azt az információt kaptam az Égiektől, hogy itt él az Igaz Párom a Földön, de nem ismerem. Hozzátette a személyes véleményét, hogy nem feltétlenül azért van itt a Földön, hogy mi együtt legyünk ebben az életben...
2014 tavaszán egy másik médiumtól kértem segítséget. Rajta keresztül azt üzenték az Égiek: "tudom én jól ki a Párom...". Akire akkor én gondoltam, vele nem kaptam megerősítést, hogy ő lenne az. Azt mondta akkor a médium, hogy olyan valaki is lehet a párom, akivel már találkoztam, csak épp elmentem mellette.
2015. elején egy másik médium által azt közölték, hogy akire gondolok az Ikerlelkem. Ugyanezen médiumtól tavasszal egy másik férfival kapcsolatban azt az információt közölték, hogy az illető a Lélektársam. Nyáron kaptam meg ettől a médiumtól azt a tájékoztatást, hogy 8 Ikerlelkem van.
A Lélektárs, Ikerlélek, Ikerláng fogalmak közötti különbségről IDE kattintva talál leírást!
Arról, hogy miért lehet több Ikerlélek, bővebb írást talál: ITT !
2015 őszén egy jóstól kértem segítséget. Tőle annyit tudtam meg, hogy akár az ikerlelkem, akár bárki más lehet a párom....
Ezek után nem kértem senkitől információt az Igaz Párom személyét illetőleg, mert belefáradtam a kitérő válaszokba.
Hallgasd meg a Mindenki igaza a saját igaza című videómat is.

Onnantól kezdve a saját Segítőimmel kommunikáltam. Még így is összevisszaságnak tűntek olykor a kapott válaszok, hol erre, hol arra mondták, hogy a párom (függetlenül attól, hogy az érzéseim azt súgták nem ő, vagy ők azok). Ez mind a tanításom része volt, hisz így tudtam csak megtanulni azt, hogy egy-egy információval milyen problémára, hiányosságra, lélekrészre, lélekminőségre, akadályra stb....akarták felhívni a figyelmemet.

Meg kellett tanulnom, hogy azok az információk, amiket az évek alatt kaptam jósokon, médiumokon keresztül miről szóltak. Nehéz volt elvonatkoztatni, hisz szinte kapaszkodunk az infókba, pedig mindnek az a célja, hogy felismerjük mire akar figyelmeztetni.
Minden információ így utólag nyert értelmet. Sokat hisztiztem azon, hogy az egyik médiumtól kapott infó ellentmondásban van a másikkal.
Pedig nem volt, és ezt csak rövid ideje tudom. A Párommal még azelőtt megvolt az első találkozás, hogy én egyáltalán segítséget kértem volna 2013 tavaszán. Igaz, akkor azt mondták nem ismerem a Párom. Ez igaz is volt, mert ugyan én láttam őt, viszont, nem lettünk bemutatva egymásnak, és Ő nem is tudott akkor még a létezésemről. 2016 tavaszáig nem is láttam újra. "Elsiklottam" mellette, mert akkor épp két másik ikerlelkem felé irányult a figyelmem, amit persze akkor még nem tudtam, hogy ők ikerlelkeim.
Nem olyan rég a Párommal egy beszélgetésben felmerült az a bizonyos szituáció, amikor először láttam Őt. Akkor nyert értelmet mindaz az információ, amiket az évek alatt kaptam. A kirakós darabjai a helyükre kerültek. Addig a beszélgetésig én meg voltam győződve arról, hogy én ŐT 2016 tavaszán láttam először, mert az a találkozás számomra nagyon emlékezetes maradt. Ezért vontam kétségbe a korábban kapott infókat, hogy én hogyan is tudhattam már 2014 tavaszán ki a Párom, ha csak 2016-ban láttam először?!?!?!?
Hallgasd meg ehhez a témához kapcsolódó videómat is. Katt az alábbi linkre:

Rövidre fogva minden információt okkal közölnek velünk, akár médiumon, jóson, vagy gyógyítón keresztül. Tudom, mert tapasztaltam, hogy gyakran számunkra nem tetsző dolgot mondanak. Azért teszik, mert van választási lehetősége annak, aki információt kér. Dönthet úgy, hogy beletörődik az "ez a sorsom" szlogen mögé bújva, és elfogadást gyakorolhat. Vagy dönthet úgy, hogy változtatni akar, és igénybe veszi a változáshoz szükséges segítségeket, és eszközöket. A döntés csupán csak az első lépés, és aki meghozza a döntést, hogy változtatni akar, nála elkezdődnek a tesztek. Teszteknek veti alá az "élet", a kitartását, elhivatottságát méri, illetve azt, hogy valóban megérett e a változásra.
Minden tiszteletem azoké az embereké, függetlenül attól, hogy gyógyítók, médiumok, vagy bármilyen más foglalkozást végzők, akik amikor elakadásuk van, segítséget kérnek attól, aki az adott problémájának megoldásában tud segíteni, és tudomásul veszik, hogy egy-egy tisztulási, vagy gyógyulási folyamat időbe telik, és nem várják varázsütés szerűen a csodát. Ez is hatalmas teszt mindenkinek, hisz nincs olyan spirituális módszer, amellyel "A-tól-Z-ig" teljes körűen megoldható minden probléma. Eredményt a módszerek kombinált alkalmazásával lehet elérni.
Apró információ a tisztulásról című videómat IDE kattintva találja.

Az mindenkinél teljesen egyedi, hogy neki mik azok a módszerek, melyekkel elérheti a vágyott eredményt.
Tapasztalatból tudom, hogy csak lépésről lépésre vihető végig minden folyamat.
Amennyiben egy javasolt lépés kimarad, akkor bizony hiába megy tovább, a folyamatban hiány lesz, és rengeteg időt, energiát, és pénzt veszíthet.

Egy rövidke példával szemléltetem:
Egy segítségek kérő megkapja a médiumon keresztül az Égiektől azt az információt, hogy 
EGY 
bizonyos gyógyítót keressen fel. A segítséget kérő esetleg eljut odáig, hogy felveszi a kapcsolatot azzal a bizonyos gyógyítóval, de túl drágának találja. Ezért úgy dönt nem kér a segítségéből, hisz annyi lehetőség van még, és ráadásul olcsóbban, vagy épp ingyen. Így inkább azt kéri.
Lelke rajta.
Telik az idő, és a várva várt ígéretek (amikkel az "olcsóbb, és az ingyen" lehetőségek csalogatnak) nem érkeznek meg. Csalódik az illető, és mindenkit elkezd hibáztatni.
A bökkenő az egészben csupán annyi, hogy figyelmen kívül hagyta az Égiek javaslatát, hogy kitől kérjen segítséget.
Azért EGY bizonyos gyógyítót javasoltak,
 mert az Égiek tudják ki az a gyógyító, aki azt a bizonyos energiát tudja csatornázni, közvetíteni, ami az adott problémájára megoldást nyújthat.

Az elmúlt években sok-sok program leírását elolvastam, és bizony olyannal is találkoztam, ahol maga a program vezetője a hirdetésben úgy fogalmazott: "Nem tudom honnan jön az energia, de gyertek, hisz ez olyan csodálatos."
Olyannal is találkoztam, ahol kimondottan szerelmi kötéseket csinálnak, sőt a résztvevőknek állítólag meg is tanítják azt, hogyan csinálhat önkényesen szerelmi kötéseket kénye-kedve szerint.

Őszintén megmondom ilyen programokra még akkor sem mennék el, ha a program vezetője fizetne nekem a részvételért.
Az, aki nem tudja honnan érkeznek az energiák, valószínűleg azzal sincs tisztában, hogy a negatív oldal képviselői előszeretettel kihasználják, és rajta keresztül sok embert behálóznak. A negatív oldal képviselői a szeretet álarca mögé bújva szedik áldozataikat.
Ezért minden esetben javasolt megbízható tiszta forrásból információt kérni.



Természetesen a tisztulás a cél!
Bármilyen negatív oldali bűbáj, szerelmi kötés, vagy mágia ellentmond a tiszta szerelemnek, és vét a Lélek tiszta szabad akarata ellen, így aki azzal próbálkozik, számoljon a következményeivel, hisz viseli minden tettének terheit!!! Mindazok akik az úgynevezett szerelmi praktikákat alkalmazzák, és tanítják másoknak, akár pénzért, akár ingyen minden esetben bűnt követnek el!
Néhány szerelmi praktika, mely a bűn fogalmába tartozik:
-Gyertyamágia
-Kötélmágia
-Szerelmi bűbáj
-Szerelmi mágia
-Ráolvasás


A szerelmi praktikák eredményeként valóban megtörténhet, hogy hamar megérkezik az áhított szerelem, mivel a praktikák során a kiszemelt alany lelkéből kiszakítanak egy darabot, és a szerelemre vágyóhoz kötik, ezáltal a kiszemelt alany "meglátja önmagát"(saját lélekrészét) a szerelemre vágyóban, és önmagába lesz szerelmes, hisz önnön részeit birtokolja a szerelemre vágyó.


A másik része a történeteknek: ahhoz, hogy az alany lélekrészét "magába fogadja" a szerelemre vágyó, önmaga lelkéből elad darabokat a szerelmi praktikákat "üzemeltető" sötét oldalnak.
Szóval fel lehet tenni a kérdést, hogy ez valóban megéri???
Az is igaz, aki jelen életben ilyesmihez folyamodik, az már korábbi életeiben is megtette mindezt. Így csak halmozódik a kérdés vajon mennyi részét adta el önmagából, és mennyi ember lelkének darabjait köttette, vagy kötötte már magához.......

Régóta vannak, és sajnos még egy ideig biztosan lesznek olyan emberek, akik a sötét oldal szerelmi praktikáit alkalmazzák (azonnali ikerláng szerelmet ígérve néhány egyszerű lépésben...).
Ezek az emberek mindenféle butának titulálják azokat a tanítókat, médiumokat, gyógyítókat, akik  elmondják, hogy a tisztulás útja hosszú, és nehéz.
Állítják a saját igazukat miszerint az ikerláng-szerelem gyorsan elérhető.
Valóban gyorsan elérhető a szerelmi praktikákkal a "szerelem", viszont az egyszer biztos, hogy az NEM AZ IGAZI, hanem egy hamis, más lelkek ikerláng-részeiből ellopott energiákból kreált szerelem.
Még egyszer hangsúlyozom: a szerelmi praktikákat alkalmazók a saját lelkük darabjait adják el fizetségül a sötét oldalnak!

-------------------------
Önmagában a társbehívás NEM minősül szerelmi kötésnek, 
és NEM szerelmi praktika, hisz 
valóban része az Igaz szerelem elérésének útján az Ikerláng behívás, ami természetesen NEM azonos a Lélektárs behívással, bevonzással.
Az Ikerláng behívás jelentéséről IDE kattintva talál leírást!

Az általam biztosított 
információ átadás folyamatáról IDE kattintva talál részleteket.

Amennyiben felkeltettem érdeklődését, és több mindent szeretne megtudni, akkor olvassa el a blog többi írását is, hallgassa meg a videóimat.
KÉREM NE EGY ÍRÁS, VAGY VIDEÓ ALAPJÁN ÍTÉLJEN MEG!
Lehetősége van több mint száz, online formában elérhető, általános tájékoztató információhoz jutni az írások, és videók által. 
Mindezt kötelezettségek nélkül megteheti, csak olvasson, és hallgasson meg.
Tájékozódjon, és ha úgy érzi a segítségére lehetek, keressen meg.
A blog írásait témakörönként összesítve IDE kattintva találja.
YouTube videóimat IDE kattintva találja.
Az általam biztosított szolgáltatásokat IDE kattintva találja.

Az általános időpont egyeztetéssel kapcsolatos tájékoztatásért kattintson az alábbi linkre:

Tájékoztatás időpont kéréssel kapcsolatban.

A blog teljes tartalma testvéremmel közös szellemi munkánk eredménye!
Szerzői jogvédelem alatt áll!
Bármi nemű írott, képi, mozgóképi, és hanganyag készítéséhez felhasználása, másolása tilos!
Megosztás csak forrás megjelöléssel engedélyezett!

Maradok mély tisztelettel: Viki /Helqwyck/.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.