Adatkezelés

Adatkezelési tájékoztató. Tisztelt Érdeklődők!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a munkánk során kizárólagosan, csak a számlázáshoz, és a postázáshoz szükséges a nevük, és a címük, melyet más személyeknek nem adunk ki!

Az információ kéréshez, programokon való részvételhez nincs szükség sem a születési adatokra, sem más személyes adatra.

Nincs HÍRLEVEKÜNK, ezért senkinek sem küldünk kéretlenül emaileket!!!

Csupán az alábbi email címre érkezett megkeresésekre válaszolunk:

f.piramisenergia@gmail.com

Tisztelettel Helqwyck, Ewyta.


2017. május 28., vasárnap

TEREMTÉSEM ÚTJA.

Tisztelt Olvasó!



Sok információ került már nyilvánosságra a teremtéssel kapcsolatban. Különböző nézőpontok, nézetek. Megoszlanak a vélemények, és gyakran egyik módszert alkalmazó hazugságnak ítéli meg a többi módszert.
NINCS TUTI RECEPT!!!
Mivel nem vagyunk egyformák, mindannyian egyediek vagyunk, így mindenkinek más, és más az ami működik. Olyan sincs, hogy csak egy módszerrel elérhető a teljesség!
A módszerek kiegészítik egymást!
Több neves gyógyító, és médium is hangsúlyozza ezt!
Mi is szoktunk más módszereket javasolni a hozzánk fordulóknak, amikor ilyen információt kapunk az Égi segítőinktől.

Segítőként tisztában vagyok azzal, hogy amiben én tudok segíteni csak egy része az egésznek. Azzal is tisztában vagyok, hogy az emberiség bizonyos százalékának szól az a segítség, amit képviselek, és ami általam, és a testvérem által lett elérhetővé téve az emberek számára. Arról, hogyan jutottunk el idáig ITT  talál leírást.

Egyéni teremtésem útja:
Amikor elkezdtem a spirituális dolgokkal foglalkozni, fogalmam sem volt róla mi is az én szerepem az egészben. Az évek alatt rengeteget dolgoztam magamon. Eleinte, már az útjukon lévő gyógyítóktól, médiumoktól kértem, és kaptam segítséget, az adok-kapok egyensúlyt kiegyenlítve! Ahogy haladtam előre egyre inkább a saját képességeimet is használva, és a testvéremtől kapott segítséget igénybe véve tisztultam, gyógyultam. Képességeim felébresztésében, illetve előző létezéseim helyszínein hagyott tudásaim, képességeim lehívásában nélkülözhetetlen segítség volt számomra az egyik mesterem, és Ewyta, aki nagyon sok lélekrészem visszasegítésében segített.
Arról, hogy mi mindenben tudunk saját képességeinkkel segíteni ITT talál leírást.

Amikor az első segítőmet megvettem, már akkor tudtam valamilyen formában szoros kapcsolatban vagyok más csillagon létezőkkel, és hogy az én dolgom az, "lehozzam" ide a Földre az emberek számára az ottani segítő energiákat. Azt, hogy hogyan, akkor még nem tudtam. Még akkor sem, amikor testvéremmel elkezdtük a Fény Piramisba összesíteni az energiákat.
A Fény Piramisról az alábbi linkre kattintva talál írást:

2015 januárjában fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy valamilyen formában olyan segítséget kívánok nyújtani az embereknek, hogy tőlem csak egyszer kelljen igénybe venni, és utána saját maga számára akkor hívhatja a "segítségem", amikor szükségét érzi. Több hónapig ennél előrébb nem jutottam. Azon a nyáron testvéremmel elkezdtük kidolgozni az első lehívó eszközt, mellyel a Fény Piramisban összesített energiákat lehet lehívni. Ez volt az első Tisztító táblázat (mellyel a kiírt programjainkat tudjuk megvalósítani), és a hozzá tartozó inga. A táblázatot testvérem rendszerezte. Az ingát én készítettem. Időbe telt mire eljutottam arra a szintre, hogy megalkossam az első alátét gyűrűt, először csak önmagunk számára.
2015 decemberében a Táblázattal, és az ingával folytatott tisztítás végén az Égiek kristály terápiát javasoltak, egy olyan információval kibővítve, hogy a "gyűrűhöz kell".
Mivel az első Tisztító táblázathoz már létezett alátét gyűrű, ezért kezdetben nem tudtam mire vélni a kapott javaslatot, csak kb. fél év múlva, amikor is sikerült beszereznem a javasolt kristályt. Magamhoz vettem, és pár óra múlva megérkezett az ihlet arra, miként is valósíthatom meg azt a gondolatom, ami 2015 januárjában kezdett megfogalmazódni bennem. A Táblázat rendszertől független lehívó eszközök megalkotása, melyek a Segítő Szett nevet kapták először, majd a Lehívó Kulcsok megnevezéssel kerültek nyilvánosságra.
Azóta készítek ilyen segítőket. Később testvéremmel megosztottam ezt a tudásom, és most már mindketten ezzel is foglalkozunk.
A Lehívó Kulcsokról az alábbi linkre kattintva talál leírást:
Lehívó Kulcsok tájékoztató.
A leírásból tájékozódhat a beszerzési lehetőségekről is.
Az LVTERGY Inga Táblázatról részletesebb leírást az alábbi linkre kattintva talál:
LVTERGY Inga Táblázat tájékoztató.
Az írásból tájékozódhat az LVTERGY Inga Táblázat hatásköreiről, felépítéséről, és beszerzésének lehetőségeiről is.
A Fény Piramis Kapu (alátétgyűrű) szerepéről, és használatáról IDE kattintva talál leírást.

A teremtésről a tapasztalatom, hogy amennyiben valóban figyelembe vesszük az Égiek javaslatait, és minden lépést végig járunk, amit üzennek nekünk, akkor elérjük amit akarunk. Teszünk érte fizikailag. Alkotunk.
A vonzás törvénye egészen más mint a teremtés! Sokan össze keverik a két fogalmat.
A TEREMTÉS MAGA AZ ALKOTÁS!

Amennyiben felkeltettem érdeklődését, és több mindent szeretne megtudni, akkor olvassa el a blog többi írását is, hallgassa meg a videóimat.
KÉREM NE EGY ÍRÁS, VAGY VIDEÓ ALAPJÁN ÍTÉLJEN MEG!
Lehetősége van több mint száz, online formában elérhető, általános tájékoztató információhoz jutni. 
Mindezt kötelezettségek nélkül megteheti, csak olvasson, és hallgasson meg.
Tájékozódjon, és ha úgy érzi a segítségére lehetek, keressen meg.
A blog írásait témakörönként összesítve IDE kattintva találja.
YouTube videóimat IDE kattintva találja.
Az elérhető szolgáltatásokat összesítve IDE kattintva találja.

Az általános időpont egyeztetéssel kapcsolatos tájékoztatásért kattintson az alábbi linkre:

Tájékoztatás időpont kéréssel kapcsolatban.

A blog teljes tartalma testvéremmel közös szellemi munkánk eredménye!
Szerzői jogvédelem alatt áll!
Bármi nemű előadás készítéséhez, írott, képi, mozgóképi, és hanganyag készítéséhez felhasználása, másolása tilos!
Megosztás csak forrás megjelöléssel engedélyezett!

Tisztelettel: Viki /Helqwyck/.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.