Adatkezelés

Adatkezelési tájékoztató. Tisztelt Érdeklődők!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a munkánk során kizárólagosan, csak a számlázáshoz, és a postázáshoz szükséges a nevük, és a címük, melyet más személyeknek nem adunk ki!

Az információ kéréshez, programokon való részvételhez nincs szükség sem a születési adatokra, sem más személyes adatra.

Nincs HÍRLEVEKÜNK, ezért senkinek sem küldünk kéretlenül emaileket!!!

Csupán az alábbi email címre érkezett megkeresésekre válaszolunk:

f.piramisenergia@gmail.com

Tisztelettel Helqwyck, Ewyta.


2019. március 9., szombat

Tapasztalatok a gyógyító rúnáról.

Tisztelt Érdeklődő!

Néhány visszajelzést osztok meg ebben a bejegyzésben, amelyekről a gyógyító angyal rúnák használói számoltak be. Mindezt a kérésüknek eleget téve, és a személyiségi jogaik védelme érdekében név nélkül.



-"A gyermekem nagyon érzékeny volt a fájdalmakra, már egy kis karcolástól is sírt. A rúna segítségével erősödött a fájdalom tűrő képessége, és amikor eltört a keze, hősiesen viselte. Azóta bármikor megüti magát, vagy épp valamije fáj, mindig kéri, hogy adjam oda a rúnát. Volt, hogy magánál hordta, meg éjjelre a párnája alá tette. Úgy érzem, hogy az önbizalma is erősödött. Köszönöm ezt a csodát Raziel Arkangyalnak, és Nektek is!"

-"Hálás vagyok azért a döntésemért, hogy nekem kell egy ilyen rúna. Amióta megvan igen sokszor hasznát vettem. Amikor meghúzódott a derekam, és szinte mozdulni se bírtam, több napig magamnál hordtam, még éjszaka is nálam volt. Korábban is volt hasonló problémám, akkor majd egy hónapig szenvedtem, a rúnával egy hét alatt helyre jöttem. Hozzáteszem, hogy gyógyszerek és fájdalom csillapítók nélkül! A rúna tényleg működik, köszönöm!"

-"Először kételkedtem benne, hogy használ e, de mégis kipróbáltam, mert kíváncsi voltam rá. Megdöbbenten tapasztaltam, hogy IGEN ez működik. A gyerkőceim is el szokták kérni tőlem, amikor fáj valamijük. Olyankor lefekvéskor a párnájuk alá teszem. Reggelre teljesen jól vannak tőle. Hálás vagyok, hogy részese lehetek ennek a csodának! Köszönöm!!!"

-"Kicsit bátortalan vagyok, hogy hol is kezdje. Sokak számára biztos furcsán hangzik, meg lehet bolondnak tartanak, de tudom, hogy sok asztrális támadást kaptam, nagyon sokat álmomban. Volt, hogy foltokkal, meg karcolásokkal ébredtem. De olyan is, hogy nem volt sérülés a testemen, csak egyszerűen belülről jött a fájdalom. A rúna használatával megszűntek a panaszaim, és amióta álomfogóm is van tőletek, már álmomban sem tudnak támadni. Minden segítőtöket hálásan köszönök!"

Raziel Arkangyal gyógyító és fájdalom csillapító angyal rúnáit IDE kattintva találja.

Az álomfogókat IDE kattintva tudja megtekinteni.

Amennyiben felkeltettem érdeklődését, és több mindent szeretne megtudni, akkor olvassa el a blog többi írását is, hallgassa meg a videóimat.
KÉREM NE EGY ÍRÁS, VAGY VIDEÓ ALAPJÁN ÍTÉLJEN MEG!
Lehetősége van több mint száz, online formában elérhető, általános tájékoztató információhoz jutni. 
Mindezt kötelezettségek nélkül megteheti, csak olvasson, és hallgasson meg.
Tájékozódjon, és ha úgy érzi a segítségére lehetek, keressen meg.
A blog írásait témakörönként összesítve IDE kattintva találja.
YouTube videóimat IDE kattintva találja.
Az elérhető szolgáltatásokat összesítve IDE kattintva találja.

A blog teljes tartalma testvéremmel közös szellemi munkánk eredménye!
Szerzői jogvédelem alatt áll!
Bármi nemű írott, képi, mozgóképi, és hanganyag készítéséhez felhasználása, másolása tilos!
Megosztás csak forrás megjelöléssel engedélyezett!

Tisztelettel: Viki /Helqwyck/.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.