Adatkezelés

Adatkezelési tájékoztató. Tisztelt Érdeklődők!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a munkánk során kizárólagosan, csak a számlázáshoz, és a postázáshoz szükséges a nevük, és a címük, melyet más személyeknek nem adunk ki!

Az információ kéréshez, programokon való részvételhez nincs szükség sem a születési adatokra, sem más személyes adatra.

Nincs HÍRLEVEKÜNK, ezért senkinek sem küldünk kéretlenül emaileket!!!

Csupán az alábbi email címre érkezett megkeresésekre válaszolunk:

f.piramisenergia@gmail.com

Tisztelettel Helqwyck, Ewyta.


2019. május 5., vasárnap

IKERLÁNG PÁROD ÜZENETE!

Tisztelt Olvasó!

Az alábbiakban olyan dualitásban lévő Lelkek üzenete kerül megosztásra, akik jelen inkarnációban le voltak születve, viszont valamilyen ok miatt távozni kényszerültek.
Az "itt maradt" párjaiknak üzennek!

Az üzenetek közvetítésének folyamatáról részleteket ITT talál.



Az üzenet csatornázás időpontja: 2019. 04. 23.

Tihanyban láttalak tavaly előtt nyáron. Rám mosolyogtál, azután elsétáltál az akkori pároddal. Ott lakhatsz valahol, mert azóta gyakran arra sétálsz és olyan mintha RÁM várnál. De sajnos nem lehetek ott már, ahol az emberek járnak. El kellett hagynom a testem azután, hogy felismertük egymás Lelkét. Elbitorolta a testem a sötét oldal, így akartak megszerezni Téged. Tudom még reménykedsz, hogy újra ott leszek, ahol láttuk egymást. Az egykori testem meglehet jár ott, de az már nem ÉN vagyok. RÁM most az Angyalok vigyáznak, és csak bízom abban, hogy egyszer újra ember lehetek."

Az üzenet csatornázás időpontja: 2019. 04. 23.

Mauríciuszon találkoztunk egy éve már. Gyönyörű volt a VELED töltött három hét!
Fáj, hogy csak ennyit kaptunk a boldogságból. Amikor elutaztál, én is elmentem egy hosszú útra. Elszólított egy Lélek küldetés, így nem maradhattam emberként itt. Benne azóta már másik Lélek él. Ezért nem keres, ahogy Én igértem NEKED, hogy keresni foglak. Tudom csalódtál bennem, ezt megértem. A küldetésem még eltart egy ideig, azt viszont, hogy vissza tudjak térni akár az akkori testembe, akár másikba, azon is múlik, akarod e, hogy visszatérjek."

Az üzenet csatornázás időpontja: 2019. 04. 22.

"Két éve láttalak. Nem szóltam, csak néztelek. Egy kisfiúval voltál az állatkertben, talán a fiad volt. A jegesmedvéket néztétek. Én tolószékben ültem. Ahogy rám néztél tudtam, hogy felismersz, éreztem, hogy TE is érzed azt, amint ÉN. Láttam, hogy megrémít a tolószék látványa. Nincs mitől félned, már nem vagyok abban a testbe kényszerülve. Kiszabadultam és várom,  hogy visszatérhessek egy egészséges testbe."

Az üzenet csatornázás időpontja: 2019. 04. 22.

"Négy éve már, hogy el kellett hagynom a testem. Nem akartam, de rákényszerített a sötét erő. 
Veled akartam maradni és a kisbabánkkal, akit vártunk!
Tudom és sajnálom, hogy bántott TÉGED az az ember, akivé lett a testem, de tudnod kell az már nem ÉN voltam!
Kiűztek onnan, mert kellett nekik a gyermekünk. Örülök, hogy elhagytad őt és nem adtad oda a babánkat, aki már azóta szép kislány lett.
Látlak, figyellek és SZERETLEK benneteket! Sajnálom, hogy nem lehetek veletek. Itt ahol vagyok, vigyáznak RÁM az Angyalok. Remélem egy napon visszatérhetek hozzátok! Igaz az elrabolt testembe már nem, ezt tudom."

Az üzenet csatornázás időpontja: 2019. 04. 22.

"Életem legszebb éveit töltöttem Veled! Tavaly ősszel romlott el minden. Elrabolták a testemet, engem pedig kimenekítettek az Angyalok! Azóta ők vigyáznak RÁM.
Tudom TE még ragaszkodsz ahhoz az emberhez, aki lett a testemből, pedig látom, hogy félsz tőle. Azóta, hogy el kellett hagynom a testem, többször meg is csalt Téged. Tudom, ez fáj Neked. Próbáltam más emberhez kapcsolódni, hogy éreztessem ITT vagyok. Sajnos csak néhány órára engedték, de tudom TE is érezted ahogy táncoltunk. Persze megértem, hogy megijedtél amikor más érintése úgy hatott RÁD mint rég az enyém. Kérlek hidd el ez volt az igaz érzés! Annyit kérek csak, hogy az érzésre emlékezz, ne az emberre, hisz csak úgymond kölcsönbe adta a testét arra a pár órára. ÉN voltam akkor, de az az ember erre már nem is emlékszik, és nem is fog. Csak segített Nekem, hogy éreztethessem Veled, már nem az az ember vagyok, aki voltam. Talán egyszer visszatérhetek Hozzád, de ezt NEKED is akarnod kell."

Az üzeneteket csatornázta: Ewyta.
--------------------
A Lélekváltásról ITT talál leírást.

Amennyiben felkeltettem érdeklődését, és több mindent szeretne megtudni, akkor olvassa el a blog többi írását is, hallgassa meg a videóimat.
KÉREM NE EGY ÍRÁS, VAGY VIDEÓ ALAPJÁN ÍTÉLJEN MEG!
Lehetősége van több mint száz, online formában elérhető, általános tájékoztató információhoz jutni. 
Mindezt kötelezettségek nélkül megteheti, csak olvasson, és hallgasson meg.
Tájékozódjon, és ha úgy érzi a segítségére lehetek, keressen meg.
A blog írásait témakörönként összesítve IDE kattintva találja.
YouTube videóimat IDE kattintva találja.
Az elérhető szolgáltatásokat összesítve IDE kattintva találja.

A blog teljes tartalma testvéremmel közös szellemi munkánk eredménye!
Szerzői jogvédelem alatt áll!
Bármi nemű írott, képi, mozgóképi, és hanganyag készítéséhez felhasználása, másolása tilos!
Megosztás csak forrás megjelöléssel engedélyezett!

Tisztelettel: Viki /Helqwyck/.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.