Adatkezelés

Adatkezelési tájékoztató. Tisztelt Érdeklődők!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a munkánk során kizárólagosan, csak a számlázáshoz, és a postázáshoz szükséges a nevük, és a címük, melyet más személyeknek nem adunk ki!

Az információ kéréshez, programokon való részvételhez nincs szükség sem a születési adatokra, sem más személyes adatra.

Nincs HÍRLEVEKÜNK, ezért senkinek sem küldünk kéretlenül emaileket!!!

Csupán az alábbi email címre érkezett megkeresésekre válaszolunk:

f.piramisenergia@gmail.com

Tisztelettel Helqwyck, Ewyta.


2016. november 25., péntek

Áldozat!




Tisztelt Látogató!

Sokan vannak olyan kellemetlen, rossz helyzetben, melyből látszólag nincs kiút. Ilyenkor vagy tesz magáért (spirituális értelemben), vagy változatlan marad minden, esetleg egyre rosszabb lesz.
Emiatt érezhetik magukat áldozatnak.

Aki ilyen helyzetben van, annak túl sok választása nincs.
Néhány ugyan van!
Az egyik választás, hogy beletörődik a sorsába, és elfogadja azzal a "felcímkézéssel", hogy neki csak ennyi adatott, ez a sorsa (rosszabb esetben ráfogja, hogy ez a karmája).
Önmagában a KARMA az egyensúly törvénye!
Való igaz, hogy aki így van, annak valószínűleg olyan előző életei voltak, amikor Ő ártott másoknak, és most így egyenlítődik ki a karmikus egyensúly. Viszont, akinek már letelt a vezeklése, annak van más választása ebben az életben. Tehet ÖNMAGA felszabadításáért!
Ez a lehetőség mindannyiunk előtt nyitva áll. Első lépés, hogy meghozza a DÖNTÉST a változtatásra.
A döntés meghozatala után ismét van választási lehetőség, és itt jön a második, illetve harmadik választás.
Dönthet úgy, hogy megvárja amíg mindenki feloldja azt az ártást amit ellene tett. Ebben az esetben viszont azoktól a terhektől nem szabadul meg, amit ő tett mások ellen.
A harmadik választás, hogy saját kezébe veszi az irányítást és fokozatosan leoldja mindazt, amit mások tettek ellene, illetve azt is, amit ő tett mások ellen. Természetesen minden oldani valót, csak és kizárólag a célnak megfelelő módszerekkel lehet megvalósítani!
A módszerek széles palettája áll már rendelkezésre, csak tudni kell mikor melyik az, ami az aktuálisan soron következő probléma megszüntetésére alkalmas!

Jelen életemben még nem találkoztam olyan emberrel, akinek ne lenne olyan terhe, amit ő tett mások ellen. Nekem is volt! Én tettem ellene! Kértem azon ártó szándékú tetteim feloldását, amit mások ellen követtem el, és végig csináltam a szükséges oldási folyamatokat, így megkaptam a kegyelem karmát, hogy nem szállt vissza rám. Az elmúlt években amióta tudatosan tisztítom magam, többször szembesítettek olyan ártásokkal, ami vissza szállt rám, mert az akire tettem feloldotta magáról. Ezek a szembesítések nagyon kellemetlen szituációkban, vagy épp kellemetlen testi tünetekben nyilvánultak meg.
Való igaz ez az ember lényem, aki most vagyok nem tehet arról, amit előző életeim során az akkori ember lényem elkövetett mások ellen. Ebből kifolyólag IGEN ÁLDOZAT VAGYOK, ettől függetlenül nem mentesültem a felelősség alól, és végig kellett csinálnom mindazt a spirituális tisztításokat, oldásokat, amit az aktuális probléma megkívánt. Nem egyet, nem kettőt. Olykor egy egy témára hónapokig dolgoztam. Nem volt egyszerű, de tudtam, ha én nem csinálom végig, akkor úgy marad rajtam minden kellemetlenség. Nem szabadítottak fel csak azért, mert én szépen kértem... Nem. Oda kellett tennem magam. Ezzel az Égiek teszteltek is, hogy kitartok-e, és hogy végig csinálom e még akkor is, ha ebből nekem fizikailag semmi hasznom nincs emberként. A lelkemért tettem, hisz én el akartam érni azt, hogy az emberlényem a lelkemmel egy legyen, és nem külön "létező".
Jelenleg ma 2016.11.25-én kijelenthetem, hogy 3, és fél éve napi rendszerességgel tisztítom, oldom magam. Én meghoztam Önmagamért ezt az áldozatot.
Nem volt könnyű, hisz gyakran kimondattak velem olyan csúnya ártó szavakat, amiket magamtól nem biztos, hogy kimondtam volna, de így hívták fel a figyelmem arra mi minden csúfság szerepel a múltamban, akár olyan amit korábbi emberlényem tett, akár olyan amit más tett felém, és rám volt hatással.
Tudni kell, hogy bárki, aki ha csak egyszer is, de rosszindulatúan gondol valakire, vagy valakikre, már átkot küld rá, vagy rájuk. Még kimondani sem kell, mert a gondolattal is kibocsájtódik a negatív energia.
Szóval érdemes elgondolkodni ki miket gondolt már eddig is mások felé, és hogy ezeknek mennyi féle hatása halmozódik életről életre....

Tény, hogy ebben az életben szinte csak az előző életeinkben történt dolgokat éljük újra, vagyis ha valaki úgy érzi, hogy van rossz akarója, akkor biztos lehet benne, hogy az úgy is van. Ebben az esetben is több változat lehet. Az egyik, hogy most kapja vissza, amit előző életben ellene tett. Vagy így hívják fel a figyelmet a már meglévő, előző életből hozott kötelékekre, negatív, manipulációs hatásokra, és a többi ártásra.
Bármik is legyenek a kiváltó okok, van lehetőség a megtisztulásra, a felszabadulásra.

Szóval, aki áldozatnak érzi magát annak van lehetősége kiszállni ebből a játszmából.

És itt az ÁLDOZAT kifejezés már más értelmet kap. Meghozni Önmagunkért az áldozatot, annyit tesz, hogy szembe merünk nézni minden nehézséggel, ami még előttünk áll, hisz tudjuk a teljes letisztulás hosszú folyamatok összessége, és évekig is tarthat. Leggyakrabban külső segítséget is igénylő folyamatokról van szó, hisz a sok segítő lélek nem véletlenül van most jelen a Földön.
Segíteni viszont csak annak tudnak, aki valóban eltökélte magában, hogy 
VÉGIG JÁRJA A SAJÁT ÚTJÁT, ÉS HAJLANDÓ AZ ADOK-KAPOK EGYENSÚLY FENNTARTÁSÁVAL EGYÜTTMŰKÖDNI A SEGÍTŐVEL.
A tisztulási folyamatoknál nagyon fontos, hogy az érintett is kivegye a részét a folyamatokból. 

Az általam biztosított információ átadás folyamatáról IDE kattintva talál részleteket.
Ezzel a szolgáltatással tudom segíteni annak a megértését, hogy mennyi minden kiváltó ok lehet egy-egy probléma mögött.
Bizonyára "áldozatként" nehéz azzal szembesülni, hogy esetlegesen a jelenlegi rossz helyzet mögött az is szerepelhet, hogy így egyenlítődik a karma. Nagyon sok esetben ez is benne van, éppen ezért csak abban az esetben javaslom a szolgáltatásomat, amikor Ön ezzel az esetleges ténnyel szembe mer nézni.
Ön is lehetett elkövető, tehetett ártásokat, akadályozhatott másokat.
Higgye el ezzel nincs probléma, ha ebben az életben tényleg a tisztesség az első Önnek, hisz korábbi életeinek emberlényeinek tetteiért a jelenlegi emberi teste, tudata olyan értelemben nem felelős, viszont a Lelke Önön keresztül, Önnel együtt működve szeretné végigjárni a tisztulás, a felszabadulás útját, mert a Lelke esélyt lát Önben!
A Lelke hisz Önben, tegye ezt Ön is!

Kérem mielőtt megkeres olvassa el az adatkezeléssel kapcsolatos információkat, melyeket az alábbi linkre kattintva ér el:


Amennyiben felkeltettem az érdeklődést, és több mindent szeretne megtudni, akkor olvassa el a blog többi írását is, hallgassa meg a videóimat.
KÉREM NE EGY ÍRÁS, VAGY VIDEÓ ALAPJÁN ÍTÉLJEN MEG!
Lehetősége van több mint száz, online formában elérhető, általános tájékoztató információhoz jutni az írások, és videók által. 
Mindezt kötelezettségek nélkül.
Tájékozódjon, és ha úgy érzi a segítségére lehetek, keressen meg.
A blog írásait témakörönként összesítve IDE kattintva találja.
YouTube videóimat IDE kattintva találja.
Az elérhető szolgáltatásokat összesítve IDE kattintva találja.

Az általános időpont egyeztetéssel kapcsolatos tájékoztatásért kattintson az alábbi linkre:

Tájékoztatás időpont kéréssel kapcsolatban.

A blog teljes tartalma testvéremmel közös szellemi munkánk eredménye!
Szerzői jogvédelem alatt áll!
Bármi nemű előadás készítéséhez, írott, képi, mozgóképi, és hanganyag készítéséhez felhasználása, másolása tilos!
Megosztás csak forrás megjelöléssel engedélyezett!
Tisztelettel: Viki /Helqwyck/.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.